۷


+ خیلی جالبه !

تو زیرنویسِ اکثر فیلمای خارجی :

Shit = لعنتی

Son of a bitch = لعنتی

Fuck = برو گمشو

 

بابا خب یکی یاد میگیره ... یه جا میگه فاک فکر میکنه گفته برو گمشو آبروش میره!!

عجبا ... !!

خب شماها که به هر دلیلی نمیتونین معنی واقعی رو زیرنویس کنین اصن نمیخواد بجای کلمه چیزی بنویسین!! همونو اینگلیسیشو بنویسین!!!


+ همانا باز آدم به دوریِ خودمان را ثابت میکنیم ...

۶

روزهای من به سرعت میگذرند ...

و من از اینهمه فکرای بدون عمل خستم ...

و من از اینهمه بی حوصلگی گریزونم ...

و من از اینهمه نیاز تنفر دارم!!


+پس کی زمستون میشه من اون کاپشن شیک جدیدمو بپوشم؟! :x :X :X :X (همچون یک دخمل 5 ساله :D)


+رو لیدا نمیشه حساب کرد و من کلا" روش حساب نمیکنم! Im Lonely All By Myself!!


+من یادم رفته .... همه اصل و نصبم یادم رفته ... !!


۵

+واقعا چه جالب!!

من با هرکی دوس میشم فرداش از ایران میره!!

امروز مامان سها اومده بود مدرسه واسه بورسیه آمریکا!!

هرکی مشکل گرین کارت و اینا داره بیاد با من دوس شه! فرداش کارش راه میفته :D


+هفته پیش 22 ساعت درس خوندم!! این هفته م تا اینجا 17 ساعت خوندم!! جمعه آزمون قلمچی دارم!! هوم ... کاش پیش دانشگاهی بودم زودتر خلاص میشدم!!


+Mr توکل میگفت دانشگاه سراسری تبریز معدل 17 نهایی (یعنی معدل سوم و پیش) میخواد!! خب ... فکر نکنم از 17 کمتر بشم ... یعنی من تبریز قبول میشم؟! سراسری؟! هوم ... عاگه اینطور باشه که عالیه!!


+تازگیا زیاد از خطم خوشم نمیاد!! امروز آرام میگفت چقدر خطت قشنگه و اینا! گفتم چند وقته خوشم نمیاد گفت خیلی خرم :D


+هوم ... من باید به خاطر آمونی یه سری از احکام مذهبی رو رعایت کنم! :-؟ خب آمونیم خوشش نمیاد من حجاب نداشته باشم ... :-؟ نه؟ ولی خیلی سخته :(


+برم فیزیک بخونم ... حسش نیس! پس چی بخونم خُ؟


+چـــــــرا تو سرویس معینی؟!!!!!! خب یه بارم مامان بابات ببرن!!!!!! مگه تو درس نداری؟!!!! 18 واحد برداشتی!! یادت رفته؟!


+و هم اکنون PHD در ذهنمان مرور میشود ...


+من برم انتخاب کنم ببینم چی باید بخونم :D


+تا درودی دیگر دو صد بابای :-h

۴

اصلا حوصله درس خوندن ندارم!

دلم واسه چیزا و کسایی که تنگ میشه که اصلا نباید بشه!

دلم میخواد بریم شمال کباب ترش بخوریم اما میدونم که حالا حالاها نمیشه ...

دلم دریا میخواد وشناور شدن روش با تیوپ ...

And یه نگرانی اساسی واسه من و آمونی ...

ما هردومون باید درسامونُ خیلی خوب بخونیم و هردو در وضعیتی هستیم که هرکاری میکنیم جز درس خوندن!!!!!


.....

۳

+دلم برای سارا تنگ شده ...

برگرد دیگه!!

دلم برات تنگ شده :(

 

+دلم هیچ دوستی نمیخواد ...

فقط بعضی اوقات ...

خیلی کم و به ندرت!

اما دیگه نه!

دوباره تکرار میکنم!!

دور – هر – چی – دوسته – یه – خط – قرمز!!

هوم ...

 

+من دلم میخواد درسم خیلی خوب بشه ...

میخوام مثل آیدا شم!

چی کنم؟!

 

+پارسا از تاب افتاده زبونش از چند طرف پاره شده بخیه زده . چونه ش نیز!!

دلم میخواد زودتر ببینمش!!

الهی ... بچه م :دی :(

 

+امروز ساعت 6 رفتم کلاس ...

خیلیم عالی بود . کلی خندیدیم . فتحی تنها استادیه که انقدر دوسش دارم!!

عاشق کلاساشم! 3>

و درس امروز ... تقسیم ... حسابان سال سوم دبیرستان ...

 

+"خاطراتُ فراموش میکنم مو به موشُ  - برو با هرکی که دلت میخواد رو به رو شو – بدون واسه من مُرده کسی که یه روزی با دنیا عوض نمیکردم یه دونه موشُ" ...


+بعضی اوقات حس میکنم خودمم خودمُ نمیشناسم!!


+از coldplay خوشم میاد ... یه سبک خاصیه!


+یه سوال!!! چرا قالب من اینجوریه؟! چرا منو ایناش سر جاش نیس؟!